Ochrana osobních údajů podle nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR

Kdo je správce osobních údajů?

  • Správce: Lukáš Žid (dále také „správce“), Lhoty u Potštejna 61, Kostelec nad Orlicí, 517 41, IČO: 22233610, zapsán v živnostenském rejstříku úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Rychnov nad Kněžnou

Kontaktovat nás můžete na:

  • Telefon: +420 731 888 610, E-mail: promopolep@promopolep.cz

Webové stránky:

Osobní údaje, které zpracováváme:

  • Zpracováváme následující osobní údaje, respektive kategorie osobních údajů:
  • identifikační a adresní údaje: jméno, příjmení, doručovací nebo fakturační adresu
  • elektronické kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mailová adresa;
  • jiné elektronické údaje: IP adresa, cookies;
  • další osobní údaje spojené se smluvním vztahem: číslo bankovního účtu, historie objednávek
  • další osobní údaje: typicky údaje poskytnuté zákazníkem v objednávkovém formuláři či v jiných dokumentech a při komunikaci s námi, a to včetně pozdějších aktualizací.

Jaký je původ osobních údajů?

  • Zpracováváme údaje, které nám sdělíte např. při objednávce našich služeb, registraci uživatelského účtu, komunikaci s námi.

Jedná se o tyto údaje:

  • identifikační a adresní údaje;
  • elektronické kontaktní údaje;
  • další osobní údaje spojené se smluvním vztahem.
  • A dále údaje, které získáváme automaticky na základě toho, že procházíte naše webové stránky.
  • Typicky jde o tyto elektronické údaje:
    • cookies;
    • IP adresa;
    • datum přístupu a doba přístupu;
    • vyhledávací dotazy;
    • údaj o prohlížeči.

Účel zpracování osobních údajů

  • Zpracováváme osobní údaje za účelem splnění povinností plynoucích z uzavření kupní smlouvy nebo za účelem souvisejícím s uzavřením kupní smlouvy a na základě zákonné povinnosti správce, které jsou právním důvodem pro zpracování. Zejména se jedná o vytvoření faktury, dodání zboží přepravní společností, komunikaci se zákazníkem. Hodláte-li prostřednictvím našich webových stránek učinit objednávku, máte povinnost nám pro tyto účely své osobní údaje poskytnout.

Příjemci osobních údajů

Správce předává osobní údaje těmto příjemcům:

  • Zásilkovna s.r.o., jako poskytovatel přepravy zboží zpracovává osobní údaje za účelem doručení zásilek.
  • Wedos – společnost zajišťující webhostingové služby: ukládá osobní údaje získané od Vás za účelem správy objednávek, faktur a jejich archivaci. Správu těchto dat zajišťuje správce.
  • Poskytovatele zabezpečení a integrity našich služeb a webových stránek
  • Orgány veřejné správy

Správce osobních údajů a doba jejich uchování

  • Správce zpracovává data za účelem výroby objednaných výrobků, vystavování faktur, zajištění dopravy objednaných výrobků, archivování dokumentů a komunikace se zákazníky. Data uchováváme po dobu 24 měsíců.

Kontaktní formulář

  • Osobní údaje vyplněné v kontaktním formuláři včetně údajů zaslaných prostřednictvím kontaktního formuláře považujeme za údaje našeho zákazníka nebo našeho potenciálního zákazníka. Osobní data zde zpracováváme za účelem a z důvodu plnění kupní smlouvy nebo za účelem a důvodem souvisejícím s uzavřením kupní smlouvy. Data zde uchováváme po dobu 24 měsíců. 

 

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte právo:

  • Právo na přístup k osobním údajům
  • Právo na opravu nepřesných a doplnění neúplných osobních údajů
  • Právo na výmaz osobních údajů
  • Právo na omezení zpracování osobních údajů
  • Právo na přenositelnost údajů
  • Právo vznést námitku proti zpracování
  • zpracováváme-li Vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu, máte právo kdykoliv tento souhlas odvolat.
  • dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, webová adresa: https://www.uoou.cz/.
  • K uplatnění práv dojde kontaktováním prodávajícího prostřednictvím jeho kontaktních údajů.
  • Ze žádosti či námitky musí být zřejmé, kdo ji podává a co je jejím předmětem. V opačném případě nebo je-li to nutné k vyřízení, prodávající vyzve k doplnění ve stanovené lhůtě. Nebude-li stížnost doplněna, nebude moci být vyřízena, lhůta na vyřízení stížnosti je 30 kalendářních dnů a začíná plynout prvním pracovním dnem po jejím doručení či doplnění. Stížnosti jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu.

Zásady ochrany osobních údajů jsou platné s účinností od 1. 1. 2025

Nákupní košík
Přejít nahoru